PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU
w związku z wystąpieniem wady w oparciu o art. 556 Kodeksu Cywilnego zgłaszam
reklamację wg poniższego opisu.
Reklamacja kierowana do:
Dane firmy: Pluszek Spółka z o.o. ul. Monopolowa 11, 33-100 Tarnów tel. +48 500 601 601 e-mail: biuro@antyramy.eu Zgłaszający: Imię i nazwisko nabywcy/(konsumenta):……………………………………………………………… Adres konsumenta: …………… …………………………………………………………………………………… Telefon kontaktowy: …………………………………… adres e-mail: ……………. Data nabycia towaru .. ……………………….. Dowód zakupu (paragon/faktura / zamówienie / nr: ……………………….. Opis towaru (nazwa, numer fabr itp)…………… ……………………………………………………………………………….. Cena zakupu brutto …………………………………………………………… Szczegółowy opis wad (uszkodzeń) : … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … Data stwierdzenia wady/uszkodzenia towaru: ……………………………………………………………………………….. . …………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………….… Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
- – wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
- – nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
- – obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: …… …) zł, Proszę o zwrot
podanej kwoty na konto …….…………../przekazem pocztowym na mój adres* (art.
560 § 1) - – odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 §
1) ……………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………
Sprzedawca poinformuje Konsumenta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w
ciągu 14 dni od daty otrzymania niniejszego protokołu. Protokół można przesłać pocztą
lub e-mailem.
………………………..
……………………………..
………….
Miejscowość, data Podpis
zgłaszającego reklamację
*) Proszę zakreślić wybrane rozwiązanie.